دانلود نمونه تحقیق تجزيه و تحليل آثار گرافيک, تحقیق درباره تجزيه و تحليل آثار گرافيک, دانلود تحقیق درباره تجزيه و تحليل آثار گرافيک, نمونه تحقیق درباره تجزيه و تحليل آثار گرافيک, دانلود نمونه تحقیق درباره تجزيه و تحليل آثار گرافيک, تحقیق با موضوع تجزيه و تحليل آثار گرافيک, دانلود تحقیق با موضوع تجزيه و تحليل آثار گرافيک, نمونه تحقیق با موضوع تجزيه و تحليل آثار گرافيک, دانلود نمونه تحقیق با موضوع تجزيه و تحليل آثار گرافيک
دانلود تحقیق درباره تجزيه و تحليل آثار گرافيک
فرمت فایل: word و قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل : 13 صفحه
مختصری از شرح
تعريف آرم :
فرهنگ معين واژه آرم Arme (فرانسوى) را اينطورى معنى مى كند: «نشانه اى مشخص و معرف دولت، اداره، مؤسسه، كارخانه».
در فرهنگ لاروس Logo چنين تعريفى دارد: بازنمايى گرافيك از يك مارك، صنعتى يا تجارى.
تعريف طراحي :
(رسامي). گونه اي باز نمايي تصويري يا نقش آفريني است، عمدتاً با تاكيد بر عنصر خط.
ممكن است ترسيم مقدماتي براي نقاشي يا مجسمه باشد، يا اثر هنري مستقلي به شمار آيد.
در باختر زمين، ابزارهاي متداول طراحي عبارت بوده اند از : ذغال، مداد گچي، مداد و قلم ( ولي گاه (( آب مركب ))را نيز – كه به وسيله قلم مو اجرا مي شود – نوعي طراحي مي دانند). از سده شانزدهم تا سده نوزدهم، اهميت طراحي- در مقايسه با اهميت رنگپردازي – مورد مجادله فراوان بود؛ و بر اين مبنا، هنر فلورانسي، پوسن و انگر از هنر ونيزي روبنس و دلاكروا متمايز شد.
در خاور دور، تمايزي ميان نقاشي و طراحي وجود نداشت؛ و قلممو وسيله كارد در هر دو مورد بوده است.
نگارگران ايراني، ابتدا، خطوط اصلي تصوير را با مداد ترسيم مي كردند؛ و آن را ((بيرنگ)) مي ناميدند. از اواخر سده شانزدهم / دهم هجري ، نوعي طراحي مستقل توسط هنر منداني چون محمدي و شيخ محمد رايج شد؛ و رضا عباسي آن را كمال بخشيد.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.