no-img

4000 تومان
4000 تومان – خرید

طرح جابر علائم تلگراف

دانلود طرح جابر علائم تلگراف, دانلود طرح جابر علائم تلگراف پنجم ابتدایی, دانلود طرح جابر علائم تلگراف کلاس پنجم ابتدایی, دانلود طرح جابر علوم پایه پنجم, دانلود طرح جابر علوم پایه پنجم علائم تلگراف, دانلود طرح جابر پایه پنجم دبستان, طرح جابر علوم درس علائم تلگراف پایه پنجم دبستان, طرح جابر آموزگار پنجم دبستان, طرح جابر آموزگار پنجم علائم تلگراف بصورت ورد, طرح جابر اموزگار پنجم علائم تلگراف, طرح جابر با فرمت ورد علائم تلگراف, طرح جابر در مورد علائم تلگراف پایه پنجم ابتدایی , طرح جابر درباره علائم تلگراف, طرح جابر درباره درس علوم پنجم ابتدایی, طرح جابر راجع به علائم تلگراف, طرح جابر علوم پنجم ابتدایی, طرح جابر مخصوص آموزگار پنجم ابتدایی علائم تلگراف, طرح جابر برای معلم کلاس پنجم علائم تلگراف, طرح جابر مقطع پنجم ابتدایی علائم تلگراف, طرح جابر پنجم دبستان علائم تلگراف

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

شرح مختصر فایل

این مجموعه شامل:
· پوستر های طرح جابربن حیان در مورد علائم تلگراف
· تابلوی نمایش طرح جابربن حیان در مورد علائم تلگراف
· عکس جابربن حیان در مورد علائم تلگراف
· مطالب علمی آموزشی در باره طرح جابربن حیان علائم تلگراف
· این مستندات عنوان شده بر طبق آخرین بخش نامه طرح جابر می باشد.

قسمتی ازین مجموعه
هنگامی که ما تاریخ انسان را از آغاز تا کنون مرور می‌کنیم، به این نکته مهم و اساسی پی می‌بریم که ارتباطات در زندگی انسان و بخصوص انسان کنونی تا چه اندازه سهم داشته است. بشر در تمامی قرون و اعصار سعی داشته ، از راه فرستادن علائم و نور در شبها و دود در روزها و اشخاص دیگر ارتباط برقرار کند. ۶۰۰ سال قبل از میلاد مسیح ، ایرانیان می‌توانستند در مدتی کمتر از دو روز ، خبری را به مسافت بیشتر از ۴۰۰ کیلومتر انتقال دهند. روش ایرانیان در این مورد بسیار جالب توجه بوده است. در این روش افراد با فاصله‌های مختلف از یکدیگر مستقر می‌شدند و با فریاد پیغام را می‌رساندند.
دو قرن بعد ، روش مزبور در ایران و روم تکامل یافت، زیرا در این دوره مأموران از نوعی تلگراف بصری استفاده می‌کردند. آنها مشعلها را حرکت می‌دادند و نوع حرکت مشعلها معرف حروف خاصی بود. یونانیها طریقه مزبور را به یک روش علمی و ریاضی تبدیل کردند، که اصول کار آن شبیه جدول ضرب بود، روی برجها و باروهای مخابراتی که مخصوص این کار بنا شده بودند ده سوراخ تعبیه شده بود که پنج تای آنها در سمت راست برج بصورت عمودی و پنج سوراخ دیگر در حالت افقی و در بالای برج قرار داشتند و هر یک دریچه‌ای داشتند که قابل باز و بسته شدن بودند و در پشت هر دریچه مشعلی روشن قرار داشت.

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید. تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود –   لینک خرید

4000 تومان – خرید

adsads